.

.

.

.

اطلاعیه شـــماره سـه : ( محسن یـــگانه )

اطلاعیه شـــماره سـه : ( پخش موسیقـــی ) ( محسن یـــگانه )

بسمه تعالی

باز هم سلام , سلامی گرم خدمت شما سروران گرامی , خدمت شما هواداران عزیز ... هیچ جای دنیا ایران عزیز نمیشود , من 4 ,5 روز و برای فراگیری بعضی از متود های موسیقی به کشور ترکیه سفر کرده بودم . واقعا بی ایران زندگی معنی ندارد ...
دلم برای شما خیلی تنگــ شده بــود , خیلی ...
امشب را استراحت میکنم , چون قراره فردا از صبح زود به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بروم و ببینم که زمان پخش آلبوم فرا رسیده یا نه ... دعا کنید که همه کارها انجام شده باشــند .
برادرم ( ساسان ) چند روزی رفته ارمنستان برای تفریح , فکر میکنم صبح برسه تــهران .
خبر جدید : انشاالله از فردا شب ساسان عزیز جدیدترین موزیک های ایرانی و خارجی را آپلود کرده و بر روی پروفایل های یک , دو , سه قرار میدهند ... فکر نمیکنم هیچ یک از خوانندگان در فیس بوک این کار انجام بدهند و میدانم که بسیاری از این کار من تعجب میکنند , اما ما این کار را میکنیم تا این پروفایل ها فعال باشند ( و دلیل بعدی اینکه ساسان جان بیکار نباشند ... خنده !!! ) , امیدوارم که تا انتشار آلبوم جدیدم از برخی از هنرمندان عزیز که واقعا استعدادهاشون پنهان مانده را به ایرانیان عزیز معرفی کنیم ... من که سرم خیلی شلوغه , ساسان جان تا انتشار آلبوم باید زحمت همه کار ها را بکشند ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد